Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία μπήκαμε στη θέση των Ανάπηρων παιδιών, συμμετέχοντας σε δράσεις και βιωματικά παιχνίδια ευαισθητοποίησης. Οι μαθητές της Γ' τάξης με τον συντονισμό και την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού του Τμήματος Ένταξης Ντίνου Έφης και την υποστήριξη των εκπαιδευτικών των τμημάτων μπήκαν στη θέση των τυφλων, προσπαθώντας να ανακαλύψουν,μόνο με την αίσθηση της αφής, το αντικείμενο που βρισκόταν στο κουτί. Στη συνέχεια ετοίμασαν έναν αισθητηριακό πίνακα , μια ομαδική διαδραστική κατασκευή με υλικά που έφεραν οι ίδιοι οι μαθητές. Τα Άτομα με Αναπηρία παρουσιάζουν διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας. Οι μαθητές μας κατανόησαν με βιωματικό τρόπο πως ο πίνακας αυτός παρέχει ποικίλα αισθητηριακά ερεθίσματα και καθίσταται απαραίτητος στην καθημερινότητά τους.
Οι μαθητές της Β' Τάξης μπαίνοντας στη θέση των παιδιών με αναπηρία στα χέρια, ζωγράφισαν με το στόμα, συνειδητοποιώντας πως οι άνθρωποι χρησιμοποιούν διαφορετικούς τρόπους να κάνουν πράγματα και να αντιλαμβάνονται τον κόσμο.
Με τους μικρότερους μαθητές μας της Α Τάξης, αφού πρώτα μιλήσαμε για τα είδη αναπηρίας που υπάρχουν , φτιάξαμε δύο ανθρωπάκια σε αναπηρικό αμαξίδιο από αφρό πολυουρεθάνης και τα χρωματίσαμε με σφουγγαράκια και τα πινέλα μας!!! Αναφερθήκαμε στην αποδοχή, τη φιλία και το σεβασμό που χρειάζονται αυτά τα παιδιά!! Πότε κανείς μόνος στην αυλή μας, όσο διαφορετικός κι αν είναι!!










0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου