Κατά την άφιξη της κάθε τάξης οι μαθητές χωρίζονταν σε τέσσερις ομάδες με σκοπό να περάσουν και οι τέσσερις αυτές ομάδες από τέσσερα παραολυμπιακά αθλήματα, τα οποία οργανώθηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε να τα βιώσουν οι μαθητές σαν να είχαν συγκεκριμένη αναπηρία, δηλαδή μπάσκετ με ένα χέρι, σφαιροβολία σε αναπηρικό αμαξίδιο, τρέξιμο τυφλών ατόμων με συνοδό (τα παιδιά έτρεχαν σε ζευγάρια και εναλλασσόταν το παιδί με τα δεμένα μάτια και ο συνοδός για να περάσουν και από τους δύο ρόλους) και τέλος άλμα εις μήκος με ένα χέρι και πάλι. Οι κανόνες για το κάθε άθλημα ανακοινώνονταν και επιβλέπονταν από τους εκπαιδευτικούς, υπήρχαν πλακάτ με εικόνες και εκπροσώπους του κάθε αθλήματος και λίγα λόγια για αυτό. Τα παιδιά στην επαφή τους με το κάθε άθλημα βίωσαν τόσο τις δυσκολίες που προκύπτουν όταν δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το σώμα μας όπως στο τυπικό αντίστοιχο άθλημα, αλλά και την χαρά που βιώνουν στον αθλητισμό ξεπερνώντας τις δυσκολίες που μπορεί να φαντάζουν ακατόρθωτες, όμως με τη θέληση και την αποδοχή της διαφορετικότητας μας υπάρχουν ευκαιρίες για όλους μας και μπορεί ο καθένας μας να ξεπεράσει τα προσωπικά του όρια και να βιώσει το αθλητικό ιδεώδες.
Τα παιδιά απόλαυσαν τη δράση και όταν στη συνέχεια ερωτήθηκαν τι τους έκανε περισσότερο εντύπωση και τι τους άρεσε από την επαφή τους με τα παραολυμπιακά αθλήματα απάντησαν ότι δυσκολεύτηκαν να μη χρησιμοποιούν όλα τα μέλη του σώματός τους, αλλά παράλληλα θαύμασαν τις δυνατότητές τους και το γεγονός ότι τα κατάφεραν.
Στις μέρες που ακολούθησαν προγραμματίστηκε από το σχολείο μας παρουσίαση από αθλητή του παραολυμπιακού αθλήματος Boccia (μπότσια) κ. Γιώργο Τοπούζη και της συνοδού του κας Καστρινάκη Ελευθερίας .
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου